Nooit meer Ryanair! - Reisverslag uit Westendorp, Nederland van Bernadet Ruler - WaarBenJij.nu Nooit meer Ryanair! - Reisverslag uit Westendorp, Nederland van Bernadet Ruler - WaarBenJij.nu

Nooit meer Ryanair!

Blijf op de hoogte en volg Bernadet

02 Juli 2014 | Nederland, Westendorp

Ik besloot gister avond om mijn ticket online in te checken! Goud plan, dacht ik zelf.
Toen ik ingecheckt had en mijn boardingkaart uitprintte viel mij iets op.... Nee he!
Op mijn Boardingkaart stond: "Bernadet van Ruler" en op mijn ID kaart staat: "Meintje Albartha van Ruler" Kort om, die namen kwamen niet overeen en hier zou ik dus nooit mee kunnen vliegen.
Wat moet je dan doen? Naam veranderen! Kosten: 125,- verdomme!

Maar gelukkig kan ik morgen alsnog vliegen, helaas wel met een lege portemonnee. :(

Laatste update vanuit Nederland! Voor alle volgers, tot snel.

Liefs, Bernadet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bernadet

Actief sinds 01 Juli 2014
Verslag gelezen: 908
Totaal aantal bezoekers 7740

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 31 Oktober 2014

Werken met paarden, Holiday in Spain.

Landen bezocht: