Countdown, 3 days. - Reisverslag uit Westendorp, Nederland van Bernadet Ruler - WaarBenJij.nu Countdown, 3 days. - Reisverslag uit Westendorp, Nederland van Bernadet Ruler - WaarBenJij.nu

Countdown, 3 days.

Blijf op de hoogte en volg Bernadet

01 Juli 2014 | Nederland, Westendorp

Had ik al gezegd dat ik naar Spanje ging? Waaaaaa ik kan niet wachten! Nog drie dagen te gaan en al mijn koffers zijn ondertussen (zo goed als) gepakt. Damn het is maar goed dat ik extra bijbetaald hebt voor bagage, want met 15 kg ging ik het zeker niet redden. Net heel trots online ingecheckt! Wat blijkt? Verdomme! Verkeerde naam. Morgen dus mijn Engelse collega laten bellen naar Ryanair, want schijnbaar kunnen die alleen maar engels spreken. Hopen dat hij het hele zooitje kan uitleggen en dat het alsnog geregeld kan worden. Kost gelukkig maar 110,-
Geen probleem natuurlijk, ik bedoel... Ik ga op reis, ik ben een zielige backpacker... ik heb natuurlijk geld als water. -_-

Morgen ga ik voor de laatste keer naar mijn vet toffe baan in Nederland. Al hoop ik dat ik terug kan komen, niets is natuurlijk zeker.

Ik heb morgen ook een fotoshoot met mijn meisjes. Ja, ik heb namelijk twee vreselijke zorgenkindjes. (Helemaal niet eigenlijk, maar zo voelt het voor mij.) Mijn twee pismerrie's! (Wat dacht je dan? Dat het niet om paarden ging?)

Gelukkig heb ik een super lief vriendinnetje die niet alleen voor mij veel over heeft, maar ook nog voor mijn paarden. Zou ze al Grand Prix afgetraind zijn als ik terug kom? Ach... Wat dan nog.

Had ik al gezegd dat ik naar Spanje ging? Waaaaaaaaa ik kan niet wachten!


  • 01 Juli 2014 - 09:57

    Mellissa:

    hee dettt,
    heeeeeeeel veel plezier daar!
    zo te zien heb je er veel zin in dus dat zal vast goed komen daar!
    doe voorzichtig en dan zien wij je weer als je terug bent.
    ohja ik zal zeker hier kijken hoe het met je gaat, waar je bent en of je het naar je zin hebt ( zal vast wel haha )

    xxmelliss

  • 01 Juli 2014 - 11:52

    Christa:

    Hey Dearn.

    Heel veel plezier in spain!!
    Hou ons op de hoogte, en ga mega genieten
    van deze uiterts geweldige ervaring.
    Ik zal wel op papa en mama letten ;-)


    Hvj xxxx

    Christa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bernadet

Actief sinds 01 Juli 2014
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 7748

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 31 Oktober 2014

Werken met paarden, Holiday in Spain.

Landen bezocht: